Ste ciljno usmerjeni? Imate dobro razvite vodstvene sposobnosti? Za ugledno podjetje, ki se ukvarja s prodajo gradbenega materiala iščemo direktorja nabave!
Direktor nabave (m/ž) v okolici Ljubljane
Osnovni podatki o delovnem mestu:
Lokacija dela: |
Dol pri Ljubljani, Osrednjeslovenska - LJ, Slovenija |
Tip zaposlitve: |
Zaposlitev za nedoločen čas |
Delovnik: |
Dopoldan |
Oblika zaposlitve: |
Polni delovni čas |
Področje dela: |
Komerciala, trženje in prodaja Nabava Organizacija in koordinacija Poslovanje in poslovno svetovanje Projektno in produktno vodenje Trgovina Vodenje in upravljanje |
Poskusna doba: |
Po dogovoru |
Izobrazba: |
VI/1. stopnja VI/2. stopnja VII. stopnja
|
Vozniški izpit: |
B1 kategorija
|
Znanje jezikov: |
Angleščina Nemščina Slovenščina
|
Rok za prijavo: |
sobota, 11.02.2023 Ne zamudite, rok za prijavo poteče naslednji teden! |
Vaše odgovornosti bodo:

vodenje in organizacija področja nabave,

sodelovanje z direktorjem prodaje, vodjo veleprodajnega skladišča, veleprodajne pisarne in logistike ter
vodstvom podjetja,

koordinacija dela med posameznimi prodajnimi programi in oddelki,

sodelovanje pri izdelavi skupnih nabavnih planov in odgovornost za njihovo uresničevanje,

sodelovanje pri prodajnih planih in sodelovanje z oddelkom prodaje,

izdelava analiz in poročil za nabavo po prodajnih programih, vodilnih artiklih, dobaviteljih,

koordinacija pri izdelavi šifrantov, sodelovanje pri predlaganju prodajnih pogojev in cenikov ter

koordinacija in kontrola izvedbe,

koordinacija pri izdelavi kalkulacij za obstoječe in nove prodajne programe,

skupaj s prodajo skrb za implementacijo prodajnih programov na prodajnih mestih,

spremljanje tržnih potencialov, deležev in dejavnosti konkurence na trgu ter koordinacija oddelka nabave
za izvedbo začrtanih ciljev,

spremljanje in iskanje ugodnejših nabavnih virov,

sodelovanje pri oceni dobaviteljev,

sodelovanje pri pripravi letnih dobaviteljskih pogodb in priprava podlage za sklep nove pogodbe,

priprava predlogov za marketinške dejavnosti in akcijske letake in sodelovanje pri izdelavi akcijskih
letakov,

izdelava in revizija delovnih navodil,

sodelovanje pri stimulaciji iz naslova delovne uspešnosti,

razporejanje in izraba delovnega časa na oddelku, odločanje o nadurah in izhodih med delovnim časom,

prerazporeditev delavcev, napredovanje in uvedba disciplinskih ukrepov ter napotitev na izobraževanja.
Od vas pričakujemo:

vsaj VI. stopnja izobrazbe ekonomske ali podobne smeri,

znanje angleškega in nemškega jezika,

dobro poznavanje programskih orodij MS Office,

zmožnost vodenja in dobro razvite organizacijske sposobnosti,

odlične pogajalske in komunikacijske sposobnosti,

zmožnost strateškega razmišljanja in ciljna naravnanost,

odgovornost, iznajdljivost in samostojnost.
Ponujamo:

urejeno delovno okolje v hitro rastočem uspešnem podjetju,

dinamično in kreativno delo v stimulativnem okolju,

delo v mladem, ambicioznem ter prodajno usmerjenem timu,

privlačen finančni paket,

možnost stalnih izobraževanj,

fleksibilen delovni čas,

možnost osebnega razvoja.
V kolikor si želite dolgoročnega sodelovanja vas vabimo, da se prijavite preko portala, na mail info@personal-center.si ali pokličite na 041 269 494.
Vaše prijave bodo obravnavane diskretno!
Za vas se bo potrudil:
Personal Center
head hunter